June 9, 2010

tag lagi

kalau tak salah, ini tag kelima. 
thanks soyahchanteq yang tag aku.

1. adakah anda rasa anda hot?
 hot gak la, sebab aku berpeluh2 ni, panas!!

2. upload wallpaper yang anda guna sekarang


3. cerita pasal wallpaper tersebut
ni aku download je, sebab aku rasa gambar ni cantik. tu je.wallpaper aku biasanya gambar2 view macam ni, and aku tak pernah amik gambar sendiri or gambar orang lain as wallpaper aku. 

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
seriusly, tak ingat. awal tahun ni kot. 

5. lagu paling latest anda dengar
soalan ni lagu terakhir aku dengar or paling baru?
takpela, jawapan untuk kedua2nya,  
Timbaland feat katy perry-if we ever meet again,
sebab aku tengah dengar sekarang, masa aku jawab tag ni.

6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar lagu, facebook, paling utama, bernafas.

7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
kay, khir, pong(zaman di alamshah ni)

8. tag lagi lapan orang


 9. siapakah orang no. 1 kepada anda?
follower aku, pilih secara random je ni. huhu

10.katakan sesuatu kepada orang no.5
hello...haha

11.no. 3 ada hubungan dengan sapa?
tak tahu la aku

12. bagaimana pula dengan no.4?
pun tak tahu

13. pesanan kepada orang no. 6.
jawab tag ni erk. nanti kiter jalan2 lagi.

14. kata2 cinta untuk orang no. 2
      er..ntah..haha

15. adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
  dua mata, satu hidung, satu mulut. 

16. berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda. 
tak tahu la. nanti la aku kenal2 dulu, pastu aku tulis balik. ok?

17. perasaan anda semasa buat tag ini?
enjoy layan lagu je. haha

1 comment:

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry