June 28, 2010

cara saya naikkan trafik ke blog

dah nampak kot banner kat atas ni?

haha.

dah sebulan cuba benda ni. agak membantu naikkan trafik, selain blogwalking. lagi banyak surfing, lagi banyak trafik. tu je basicnya.

ada jugak cara nak dapat duit dengan easyhits4u ni. tapi tak minat. malas pening kepala baca lebih-lebih. minat utama, cuma nak dapatkan extra trafik je.haha. tu pasal blog ni banyak dilawati dari luar Malaysia.

nak cuba? klik la kat banner atas ni.

2 comments:

DuniakuAbstrak said...

kemenda? jom dtg blog aku..haha

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry