June 6, 2010

Doraemon episod terakhir

aku tak tahu bila episod akhir doraemon keluar. tapi aku baru baca tadi. agak sedih, kena pulak aku baca sambil dengar lagu michael jackson-you are not alone.

aku jumpa comic je, xde anime. ada ke anime? ntah, aku google, jumpa comic je. tak silap aku, komik tu keluar 2006 0r2008 la. memang ketinggalan la.

nobita yang asyik dapat markah kosong, jadi engineer, semata2 selamatkan memori doraemon.

memang best. aku membesar dengan cerita ni. dari zaman doraemon ada telinga sampai la sekarang. tau2 dah ada ending. huhu.

azam yang kuat, membuatkan semua perkara jadi tak mustahil.

dulu aku selalu dengar,

Jangan jadi Nobita yang suka meminta-minta, jadilah Doraemon yang suka mencipta
sekarang aku rasa azam Nobita tu yang patut jadi teladan sekarang. huhu

7 comments:

contengconteng said...

memang doraemon best sangat. dari kecik tgk. kalaulah wujud poket doraemon tu, musnah dunia. huhu

AltafDarwish said...

nak doraemon... best tgk... minat giler dari kecik sampai le ke besar ni... huhu...

mr kay said...

huhu memang best!!

Ahmad Tajuddin said...

bagi la link komik tuh...kongsi la kat kita org....

kynakynsella said...

doraemon!
dah lama xtgok n baca komik ney..
dulu kecik2salu baca kot
huu

noorafzan.blogspot.com said...

sahring la camne nak cari comic doreamon episod akhir tu..=)

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry