June 24, 2010

2nd round. England bertemu Jerman!

England dan Germany layak ke 2nd round. ini bermakna, mereka bertemu sesama sendiri. pergh, dua team ni aku suka, tapi sekarang aku lebih ke arah Germany kot. lagipun Germany banyak pemain muda yang talented. England pun tak kurang hebat, all star kat EPL ada dalam team tu.

bagi aku, nanti pertarungan hebat akan berlaku kat midfield. dua-dua team ada pemain midfield yang hebat, cuma aku harap Capello tak silap turunkan pemain je.

still, aku sokong Germany lebih dari England. haha

3 comments:

Azman Roslan said...

aku rasa aku akan sokong german sebab aku belajar bahasa german.. hahah.. guten tag..


Rahsia Untuk Dapat 'A' Subjek Sejarah

mr kay said...

haha. guten tag. nanti aku nak blajar bahasa jerman gak la.

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry