November 17, 2010

Selamat Hari Raya!

selamat hari raya aidiladha, semua.

aku rasa raya haji tahun ni, kurang sikit kemeriahannya, sebab orang yang kerja, cuti sehari je. abang aku pun sama. dia tak balik kampung. sama la sedara mara yang lain.

untuk student macam aku, next week dah final exam. untuk budak SPM pun sama. adeh, bila bercuti dekat rumah, faham-faham je la tahap 'kerajinan' aku untuk study. haha. takpe la. at least aku cuba jugak untuk study. dan paling tidak pun, semester ni aku rasa aku berusaha kuat dah.

rasa macam nak redha pun ada semester ni. terasa bila berada di kelompok bawahan tatkala usaha berlipat-lepat ganda memang menguji kesabaran. mujur aku kuat lagi.

aku harap, semangat aidiladha ni tersemai la dalam diri aku. aku korbankan segalanya untuk final nanti. aku tak kisah result nanti macam mana. sebab semester ni, aku redha. tapi redha bukan makna mengalah. aku tetap usaha sebaik yang mungkin.

secara personal, target aku untuk final ni, tak ada. hanya mau buat yang terbaik. kalau masih ada rezeki, aku harap aku boleh dapat 3pointer ke atas.

selamat hari raya!
esok nak balik terengganu!

No comments: