October 30, 2010

video-video lagu projek tribute to P Ramlee

entri kali ini credit lebih dekat brother TheZul, sebab upload video2 cool ni.

sebelum ni, aku dah pernah list dah lagu-;lagu P Ramlee yang di-remake oleh band2 indie kita. ni la hasilnya, yang aku nak share dengan korang.



1. The Ramlees- Itulah Sayang





 2. Azlan The Typewritter feat AG-Jeritan Batinku




 3. Hujan-Tunggu Sekejap





4. Seven Collar T-Shirt-Jangan Tinggal Daku





 ini je yang aku jumpa dekat youtube. memang best, dan aku rasa seven collar tshirt punya lagu ni the best la. ada lagi lagu2 lain yang aku tak sempat dengar dekat XFM, so tak tau lagi lagu2 yang lain tu macam mana. tapi tanyalah pendengar XFM lain, respond semua positive!


notakaki: patut keluarkan album rasmi untuk project ni. aku mesti beli. original. promise beb!

1 comment:

masturah mj said...

komen fatin,
seriuosly...sgt suke..yg tnggu skjap tu...dri waktu jac nyanyi lgu tu..masa malysia idol 1..trus igt smpi la ni..hihi
fatinmmj