October 12, 2010

apa-apa la

aku tulis entri kali ini guna desktop roomate aku sambil dengar lagu letto-sebelum cahaya.

*

aku mahu cerita pasal kawan aku. perempuan. dia ada masalah dengan kawan aku seorang ni, kawan dia jugak la. lelaki. dia kata dia tak selesa dengan mamat ni. tak tahu apa pasal. tak ada sebab kukuh. bila ditanya, perempuan ni jawab, "aku tak suka dia! jangan tanya kenapa".

aku pun tak tanya kenapa.

*

akhir-akhir ini, aku rasa aku ada rasa tak suka pada seseorang. lelaki. aku puas fikir, apa salah dia pada aku. dia tak buat salah apa. bunuh orang, jauh sekali. tapi tetap ada sesuatu dalam hati yang usik-usik kata yang dia buat aku rasa tak selesa. cuma aku tak suka. bila fikir dalam-dalam, aku rasa aku tak suka beberapa peribadinya. er, tak selesa. itu lebih sesuai perkataannya.

bukan kawan di unisza. okey?

notakaki: hadiah hari jadi aku yang pertama aku dapat ialah air milo free dari makcik kafe. haha.

4 comments:

sahromnasrudin said...

salam ziarah..kenal blog ini dr blog ayah sdra itu cikgu ahmad humairi...blog yang menarik dari segi pengisiannya dan tahniah kerana memenangi hadiah penulisan itu ya..

Maya Liyana Yahya said...

Klu aku kan,klu aku tetba je benci kt sape2 dak laki tuh,nnt tetba tr0s tuka jd ske gler babun..tp dlm kes ko ni nsb bek lelaki..hahaha..

Maya Liyana Yahya said...
This comment has been removed by the author.
mr kay said...

sahromnasrudin,

terima kasih. blog saudara apa kurangnya.

maya,

haha, teett!!