May 27, 2010

Xfm terbaik!!


stesen radio terbaik.
biar masih kurang eksposinya
biar.
masih ada aku sokong.

kalau korang dengar lagu melayu (terutamanya lagu indie) baru dekat radio lain,
dekat xfm korang akan rasa dah lama lagu tu hits.

contoh?
ana raffali
(*saya suka sebut ana raffali banyak kali kat blog ni kan? ah biar r!)
HBKL dan berbulan-bulan masuk XFM
dan bila masuk radio lain,
"eh lagu pe ni? best r"

paham?
tak paham takpe.

hei, aku masih dengar lagu inggeris
mahupun indonesia
tiada batas langsung dalam muzik.
tak kira siapa, tak kira genre.

effort XFM sangat bagus.
dari zaman adi fashla dan julia di XFM,
walau satu-satu deejay pindah ke era
masih
aku support!!

walau aku suka Ra'yat Pagi X dgn Ray dan Hanif,
aku suka Ira. kiut weh!!

3 comments:

Unknown said...

salam~~
im ur new follower..=p

ya..mcm lagu situasi...da bekurun kat xfm..da jdi ringtone aku pon..da basi bawu femes kat radio len..haha..

mr kay said...

haha.
itu dia.

peminat xfm?

boleh jadi geng.
huhu

dIb said...

wahhhhhhhhhhh, ske 1000x!!
gua bkn suke xfm, tp xfresh fm skali.. time wak adi n bibik julia, time dolah cantik, mama bosan (same je kot dyorg due org tu) n beyoncit, time JFK... rindu 3x!! skarang ade teacher!! konti xfm paling best, luas n ade view yg sgt cantik.. hehehe, kate support!!