May 31, 2010

Ray dan Haniff XFM pindah Era Fm

pagi2 bukak nuffnang, check earning, nampak la naik sket earning. bila aku search, aku nampak satu keyword, 


"ray dan haniff dari xfm ke era fm"




kepada yang search, iye, memang. confirm. saya tahu anda minat xfm, macam saya.


dari apa yang aku tahu, dekat facebook era, ada status kat sana. ada segmen baru kat pagi di era. tajuknya Tiga Abdul. bila ditanya, admin menjawab, tiga orang itu, aznil, ray dan haniff. aku x confirm diorang dah masuk ke blom. semua senyap sekarang. bila ditanya pada Ira si comey yang handle Ra'Yat Pagi X sekarang, dia kata mamat dua orang ni cuti. eleh Ira, tau la comey,sweet, tapi xleh kelentong aku la.

well, sekarang kan, ramai deejay era, asal dari xfm. kalau tak tahu, adi, burn, dina (di era dikenali sebagai Dee, sebab ada 2 dina) ada beberapa lagi, dah pindah. dari awal ra'yat pagi X mula, aku dah agak dah. bila ada yang meletup dekat xfm, era akan amik. kira macam naik pangkat la konon.

jangan risau, xfm hidup sebab aku suka muziknya. deejay penghidup suasana je. harap2 sapa yang masuk xfm, korang akan buat gempak jugak macam ray and haniff tu.

p/s: kalau aku apply jadi deejay xfm, lepas x? dapat weekend jox pun ok pe? huhu. sanggup aku ulang-alik trgnu. serius ni! huhu




notakaki: tadi dengar era. ada iklan. betul ray haniff sudah bergabung dengan aznil. confirm!!

3 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

ado hati gak tu nak jadi deejay..
apply je.
dapat x dapat belakang kira..

mr kay said...

haha. minat sangat xfm tu.
macam best, haha

dIb said...

sape xnk jd dj xfm?! klau la dberi pluang, mmg gua p la pny!! dh prnh mrase jd dj xfresh skejap, since dr ari tu mmg trnanti kot ade pluang kerrrrrrr....

sme mcm lu bro, gua sanggup trun dr kl dr kt yg aman damai tu.. tp tgk bajet gak r.. nnt xpsl2x kne fire same big boss!!