May 7, 2010

kamu hentam artis kita, dan kamu kata kamu support?


media hiburan kita,tipikal. tak dapat interview, so macam-macam interpretasi dikeluarkan. kalau betul mahu support, fikir. artikel kau menunjukkan kau support ke?

Zee Avi, aku rasa dia dah cukup bagus. kalau tak takkan namanya gah di luar negara.

dan kamu nilai dia dalam masa berapa jam? 2,3 jam? kalau betul kamu support, tulislah pasal bakat dia. salah dia ke yang dia selesa berbahasa inggeris? dan satu lagi, menurut artikel tu, bukan salah dia pun kau tak dapat interview dia, ada salah phm penganjur n pengurusan bagi pihak Zee Avi. so, sapa patut kau hentam?

aku tak suka media kita begini. dulu kau hentam Hujan bukan main, tapi sekarang? terserlah bakat diorang kan?

baca artikel pasal Zee Avi ni. komen?

oh. cik Sue Anna Joe pun review mende nih? bace2..

3 comments:

CintaMiya said...

hahhaa ,
guddy !

Anonymous said...

sblm ni dh prnh dgr isu nih.. ntah la dyorg nih.. dib

akuvision said...

dunia artis sentiasa penuh dengan cerita - cerita macam ni, nilai sendiri dengan akal anda