July 23, 2011

Saya Dari Universiti Sultan Zainal Abidin

pagi2 lepas jejak kaki ke rumah, aku terpanggil untuk blogwalking. ya la, lama x blogwalking, traffic pun dah ala kadar jer.

dan aku jumpa satu segmen ni:






segmen ni anjuran Suhazli Muhamad Membebel.  dia ni akan sambung belajar ke IPTA (xde dimaklumkan pulak), so kira nak cari geng dalam kalangan bloggers la kot. 

well, disebabkan masih ramai yang tak tahu UniSZA tu ape, so, ni kira macam promotion jugak la untuk universiti aku.

atas tu xde logo universiti aku. ni ha logo dia:

 soalan yang perlu dijawab:



    - Nama panggilan korang?
 
nama aku Ahmad Khir, dan dikenali ramai dengan Khir.
 
    - Universiti mana korang dapat or tengah belajar or dah habis belajar?
    - Course yang korang dapat?

sekarang tengah belajar di UNISZA. nak masuk 3rd year dalam course bachelor in animal production and health.


so, harap2 ada la junior aku dalam kalangan bloggers ni. haha. pada yang dapat offer masuk UNISZA, kalau dapat kos sama dengan aku atau kos biotech, korang akan jumpa aku la masa orientasi nanti. haha. 

alrite, that's all. nak join jugak, klik banner.

6 comments:

syaz liyana said...

sy dri unisza jugak,, hee

Anonymous said...

stylo lah sebut 3rd year. hahahaha. cayalahhh! tak lama lagi grad!

mr kay said...

well, dah jadi abang kot kat sana.huhu

Anonymous said...

kiranya dah jadi super snior lah niii. wawawawa. brapa sem lagi ??

mr kay said...

2 semester to go!!
insyaAllah kau balik sini, aku dah bergaji dah..haha

Suhazli said...

hehe sori sbb xde logo..

mmg 1st dak unisza join ni..so new list la..haha..

thankz join..gudluck and all the best!! =)