July 21, 2011

lapar

hari ni baru balik dari Dungun. balik dari latihan sangkut di ladang kelapa sawit. dah tengok lembu-lambu meragut, dah bersejuk-beku sepanjang bermalam kat sana (maklum la rumah pakai e-kon), dah rasa 'karen' bila buat pagar elektrik, dah dapat shot tepat pada sasaran guna sumpit, dan paling best, bawak kembara menyusuri anak sungai yang ekstrem dan makan durian di tepi air terjun!

*tak ada gamba. dah pencen. jurugambar kali ni amer. nanti amek kat dia.


faiz dah balik. rumah sunyi. yang ada bunyi sekarang hanyalah papan kenci di kala aku taip entri ni dan juga bunyi perut aku. aku sangat kecewa bila tadi turun kafe, banyak yang tutup. yang ada bukak pulak dah tak amek order sebab dah terlalu banyak order. kena pulak ada game chelsea dengan malaysia.

lapar punya pasal, aku hanya bertahan tengok sampai half-time je. tak boleh tengok orang lain sedap-sedap makan. sanggup aku tinggalkan game tu.

lapar weh!

No comments: