July 7, 2011

Keputusan Showdown 2011






Showdown 2011 dah pun tamaat malam tadi. berlangsung di i-city dengan penuh meriah, crowd yang happening dan krew2 yang perform dengan penuh gaya.

juaranya ialah:





memang aku dah jangka the final battle mesti antara HMC Phlow dan ECX. sebab dua2 ni pada aku memang dah otai dah, dan nampak macam diorang dua ni dah memang outstanding dari yang lain. tapi aku lagi suka HMC Phlow dari ECX ni, sebab ECX punya performance macam banyak style sama je. tak sekreatif HMC Phlow.

apa2pun, ECX agak gempak dalam top 3 performance. movement yang sharp, kena dengan lagu yang fast, memang menarik, tapi dalam final battle, HMC Phlow lagi dominate kot, sebab HMC Phlow battle lagi kemas, teratur dan synchronize. tapi still, aku x kisah sape menang sebab kedua-dua krew ni pada aku memang setanding.

tahniah jugak pada Bounce Stepperz sebab tampil dengan performance unik. sebelum ni pun diorang memang suka buat combination dengan element traditional. memang style. dan pada Rokusteps yang satu2nya bBoy yang masuk Showdown, tahniah sebab masuk final. huhu.

No comments: