July 25, 2011

buang sampah

tengok dulu bawah ni:




dah tengok?

sebab kedua tu, aku terasa kot. haha.

zaman sekolah, atas meja dewan makan tu, aku tak kisah langsung kalau sepah-sepah. aku punya statement macam kat atas la. cleaner, akak dewan makan ada. apa guna dia makan gaji kalau tak buat kerja? haha

sekali, lepas spm, merasa jugak aku kerja kantin. atas meja kantin tu, bukan main sepah. masa aku dok sapu-sapu tu, dengar jugak la budak2 ni cakap, "tinggal je atas meja, tu abang tu ada. tu memang kerja dia dah".

padan muka aku kan?

3 comments:

faizdz said...

klu dkat egypt, sampah kiri kanan. even orang yang educated pun slambe je buang sampah camtu. xcover2 plak tu -___-

mr kay said...

so termasuk kau pun la ni buang sampah merata?

*ko golongan educated yang kau cakap tu kan?

^_^

faizdz said...

eh helloooo. aku org malaysia okayy. hohoho. tu aku ckp egyptian lah wehhhh. klu dekat sini, nak buang smpah pun kena letak dalam beg dulu smpah smpi jmpa tong sampah