December 19, 2010

wayang: Tron

semalam, aku sekeluarga ke Ipoh. saja jalan2, window shopping. kai ke Jaya Jusco Kinta City. jalan2 mencuci mata. er maksud aku, tengok barang2 la k? huhu. memang menyesal datang tak berduit banyak sebab memang YES la. (Year End Sales). dengan butik2 soda, padinni, semuanya lasi diskaun gila2. haha.

okey berbalik pada tajuk. hajat aku ke sana dengan adik aku, nak tengok narnia, tapi full pulak. datang pun sebenarnya tak terdetik pun nak tengok wayang. dah alang2 kan. so, kitorang pun decide tengok tron. mak ayah aku pergi dating berdua..huhu.

jalan ceritanya agak menarik. kesan2 khas yang digunakan memang sesuai la dengan alam Grid tu. cuma filem ni action-packed nya kurang. lebih banyak dialog untuk cerita semula perjalanan dan sejarah Grid itu sendiri. nak tau cerita penuh, tengok sendiri la. aku tak suka spoil2 ending dia. huhu.


3 comments:

Anonymous said...

oi, ku kena tengok tron yg 1st dlu

-butet

mr kay said...

ada ke yang 1st?

akema yazid said...

tron??
cambest je.. (: