August 2, 2011

review: Bogel Menuju Tuhan: Zahiril Adzim


Bogel Menuju Tuhan.

terbaik!!

sangat teruja aku dengan buku ni. buku ni dihantar pakcik posmen semalam. sampai je sampul surat pos laju ke tangan, aku koyak cepat-cepat. cantik, perkataan pertama keluar dari mulut aku bila tengok kualiti buku ni. 

semalaman aku habiskan untuk baca kesemua catatan. sangat menarik, seperti mana tulisan-tulisan di blognya (catatan di buku ini juga ada diambil dari blog). 

Bak kata Ana Raffali terhadap buku ni:

Tulisan ini adalah senjata Zahiril Adzim,bertukar rupa mengikut mahunya danpunya nyawanya sendiri.

notakaki: nak baca blog Daim Juvana ni? ni ha. aku bagi link.

12 comments:

fizah said...

nmpk best je buku ni..
nukak sem jgn lupe bwk plak..
nk pnjam,,hehe:)

mr kay said...

fizah:

boleh2. takde hal..

saje letak kat atas..haha
mesti ko mencari2 masa nak komen tadi kan?

Unknown said...

wah...ayie tgh cri kot..dekt sini xkeluar ag..jealous nie..aishhh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

buku oh buku

macam best jep

:)

mr kay said...

cucu umie: kenapa tak beli online je? aku beli online je. senang.

ini belog saya,cinta hati saya: menarik juga. cuba baca blog dia, baru tau best tak best.

eyna lollipop said...

tajuk pon da menarik...

ahmad humairi said...
This comment has been removed by the author.
mr kay said...

eyna lollipop: dasat kan tajuk dia? :)

Nilam suhana said...

hurm... macam tertarik plak... hurm nak cari la buku ni... :)

Farah Awang said...

bape juta harga buku nih ?

mr kay said...

permata biru: jom cari..huhu memang best pun!

mr kay said...

nurfarahin zainal abidin:

saya beli online. duit malaysia harga rm35 jer..