August 23, 2011

#playlist 1

ini satu lagu lama yang masih jadi kegemaran aku. tapi ini versi best. try tengok.





Lily Allen memang best. semua tau. dan Keane juga. aku suka versi macam ni.

aku mula suka lagu ni sejak lagu ni dipakai dalam iklan maxis (kalau tak salah). dia pakai intro lagu ni. masa tu masih budak-budak. haha.

aku suka makna di sebalik lagu ni. ada rasa, tapi tak reti cakap. ada mesej.

bak kata penulis lagu ni:

The song is about trying to work out where you are in the world, while some of the people around you are going off and doing different things.

best.

6 comments:

faizdz said...

baru lah tau macam mana lily allen ni. hohoho. slama ni dgr lagu je. tapi xbnyk pun lagu dia

.: iEyLa :. said...

sukeee...

saya_arief said...

both suke..
lily allen best.
keane pon best.
:D

mr kay said...

faizdz: setahu aku dia banyak cover je. haha

mr kay said...

ieyla: best kan? huhu

mr kay said...

saya_arief: same la kite. huhu