January 2, 2012

pembuka entri 2012

alhamdulillah, 2012, aku masih hidup, dalam iman, yang harapnya lebih baik dari tahun yang sudah-sudah. dan harapnya sepanjang 2012 ni, aku dapat apa yang aku nak. insyaAllah.

first entry for 2012, adalah untuk menjawab soalan best dari formspring. semua anonymous ni. adeh. tu pasal aku jawab kat sini je. haha.



soalan satu: 3 perkara yang menjadi highlight of 2011?

jawapan satu: my cupcake, being important person and learn to hold the responsibility, and surprise birthday party yang diatur by her and classmate aku. memang kenang sampai bile2 r. haha



soalan dua: abang ko dah kawen. ko bila pulak? 

jawapan dua: well. i guess it's not me to answer that. tapi kena tunggu aku betul2 bersedia. at least giving back something for mama dan abah dulu, get a good job, stable financial, both of us ready, then ko akan dapat kad kawin dari aku.


soalan tiga: apa major things yang kau nak buat tahun ni?

jawapan tiga: azam tahun lepas, aku nak perbaiki diri. turns out, aku rasa diri still tak berapa baik lagi. so stick to that first. uruskan diri betul2 dulu.



soalan empat:  lagu kesukaan ko 2011?

jawapan empat: banyak. tak boleh list semua. tapi sejak dari november lepas, aku suka benar lagu ni. ni aku letak video dia.





tau tau kenapa. pejam mata, dengar lagu ni. terasa feel dia. deep sangat. haha


*orang kata man city saje je kalah sebab bagi muka kat man utd, banyak sangat injury. hah, lantak la apa saja alasannye, thanks man city!

3 comments:

Zehan Ilyana said...

happy new year..:))

Unknown said...

ha,abg ko da kahwin.ko bile pulak?hahaaha

mr kay said...

Teenager: Happy new Year!!

Mr.Clive: haish..nanti2 la ye..