January 14, 2012

liga super: Perak

bola sepak memang sukan kegemaran aku. walaupun kurang main, tapi minat. man utd memang kelab yg aku support, tapi dalam liga tempatan, aku still follow team perak. walaupun jarang2 tengok kat tv, tapi setiap match, aku follow result dia.

satu geng dengan abah, sokong team perak.

dan musim baru ni dah start. first win lawan terengganu, memang best. dan hopefully perak leh bagi saingan la, dan jangan jadi macam season lepas, awal2 tu gah dengan rekod tanpa kalah, pastu, bila first kalah dengan sabah, melarat2 pulak kalah.

paling menarik minat, jersi dia.

sumber: google. ada tulis dah tuan punya blog kat situ.hehe

cantik pada pandangan aku. macam jersi kebangsaan, dan ada iras2 macam barcelona pun iye jugak. balik rumah nanti, memang aku cari r jersi ni. huhu.

ada yang nak kirim? haha.

owh malam ni perak lawan selangor kan? musuh tradisi tu. huhu. kalau ada live ni, mesti abah melekat kat tv ni. dan kompem abah beli kacang dulu siap2 ni nak mengadap bola. haha


notakaki: nuffnang dah tak bagi buffered ke skrg kat sini? ngajuk erk dengan blog aku? :(

No comments: