July 15, 2010

jadual kelas dan blog trafik

memang best jadual. Isnin dan selasa memang kosong jadual.

memang terbaik!

tapi,

hari ahad (info: di Terengganu ni, Ahad macam Isnin erk) jadual penuh. dari pukul 8 pagi sampai pukul 7 malam. cuma ada rehat waktu tengah hari je.

Rabu dan Khamis pun penuh gak. tapi sampai pukul 5 je.

*

statistik blog ni jatuh kaw-kaw. dari 1000++ trafik seminggu, skarang jadi 300++ je. kurang blogwalking, kurang masa online, sebab internet yang sangat slow. adeh.

nanti aku curi masa nak stabilkan balik nuff aku. dan earning aku. huhu.

7 comments:

velasrizal said...

xpe..usaha kena di teruskan..

Ben Nyah Pesaing Ben Ashaari ?

mr kay said...

okeh bro.

mahira oya said...

nk kene schdule gak dlm jadual utk up earn nuff nih..hehe

Ann said...

wah penat nyer..dr pg ke malam...

mr kay said...

mahira: nanti hari isnin n selasa tu leh isi untuk subjek "blogging". haha.

Ann: tau takpe. letih.

sebelas said...

banyaknya statistik jatuh tue..adehh ruginya.





http://nomborsebelas.blogspot.com/

kodok hijau the ghost writer said...

trafic aku tak penah naik pon tetap macho hahahahah