February 10, 2011

Kuala Lumpur, Aku Okay



pertamanya, niat aku menulis ni hanyalah untuk menyebarkan info pasal buku ini. nak berkongsi pada semua, kerana aku pasti ramai yang tak berapa tahu projek seni yang best macam ni. okey?

pada awalnya, aku dapat info dari seorang rakan pasal buku ni, dan sebenarnya buku ini adalah ilham dari suatu projek filem . terkejut aku. macam tak percaya. tapi ada sudah video di youtube. tengok bawah:





menarik kan? em, sekurang2nya menarik pada aku.  :p

sebelum ada filem, ada buku dulu. aku sendiri pun belum beli disebabkan masalah kewangan yang belum selesai. maka, entri ini adalah satu sumbangan kepada team Kuala Lumpur, Aku Okay, berharap agar pembaca blog aku (walaupun aku tahu tak ramai) tahu pasal ni dan beli buku ni seterusnya menambahkan kutipan duit korang untuk projek filem korang.. setidak-tidaknya ada sikit promosi untuk kalian.

okey. cukup. cara untuk beli:

1.Masukkan RM25 atau lebih, kalau mahu (RM5 adalah bayaran pos) ke akaun berikut:
nama: irman b noor
no akaun : 162085468109 (maybank)

2. Lampirkan bukti pembayaran melalui emel (dvinecomedy di hotmail dot com)

3. Nyatakan alamat

4. Sebaik saja siap, kami akan menghantarnya secepat mungkin (Penghantaran dibuat tiap hari Selasa).
owh, untuk pengetahuan, buku ini ditulis oleh Mohd Jayzuan, Sufian Abas, Aidil Rusli, Fazleena Hishamuddin & Razaisyam Rashid.


setakat ni, dua buku tulisan Jayzuan aku dah ada. harap-harap, masalah kewangan aku akan selesai dan sempat sambar satu buku ni.

No comments: