May 2, 2012

10 random things today


1. sila ketepikan emosi anda kalau anda tak suka orang beremosi dengan anda.

2. some girls kata ipad tak penting sebab dia tiap2 bulan tukar ganti pad. (sengal je)

3. cik or puan wannabe NurulBadiah Lai dengarnye nak datang buat bengkel blogging kat unisza minggu ni erk?

4. kroni penggemar buku2 tulisan penulis bebas bertambah sorang lagi hari ni.

5. ni dapat time kelas parasite tadi. korang tau x burung merpati (pigeon =merpati la kan?) sebenarnya menyusukan anak dia? haa, mesti pelik kan mane pulak dia menyusukan anak dia tu? burung merpati produce susu dia dalam crop kat dalam badan dia, pastu susukan anak dia ikut mulut dia.

encik google boleh membantu anda menghilangkan gatal di kepala.

6. ada dua game lagi sebelum EPL tutup tirai. tahniah kepada Man City sebab kalahkan Man Utd. tapi kalau Man City boleh drop point dan Man Utd tak boleh amek peluang, session depan tak beli la jersi Man Utd.  haha.

tak beli, tapi still sokong la.

7. ramai yang tau facebook aku bahasa melayu. dan tadi masa kelas, aku nak bagitau kat kawan aku yang gambar kulit facebook lecturer aku dah diganti dengan gambar anak dia yang comel.

nganga la beliau dengar gambar kulit'. lepas aku tunjuk, baru la berderai ketawa. haha aku pun tak tau 'gambar kulit' tu ditulis apa dalam english. rupenye COVER PICTURE. haish.

8. kalau rajin, sila baca blog post ni. ada betul jugak. ingatan pada aku jugak sebenarnya.

9. jumaat adalah hari cuti kepada negeri-negeri tertentu, termasuklah Terengganu. tapi tidak cuti pada kelas aku kerana 'makhluk2 halus' di makmal perlu diberi makan pulut kuning dan ayam panggang. justeru, tiada cuti. dem.

*makhluk halus = microbes. maklumlah amek subjek microbiology sem ni kan.

10. sekadar cukupkan sepuluh.

No comments: