February 8, 2012

family outing

betul la orang cakap, kuasa rancangan televisyen mampu mempengaruhi minda penonton.


dan aku salah seorang mangsanya.

sebelum pergi lebih jauh, pada yg tak tau pasal korea variety show ni, sila google. kat youtube pun ada kot.


mula2 masa awek aku suruh tengok citer ni, aku macam x berapa nak tengok gak. after exam hari tu, sebab dah xde stok citer baru, aku pun layan gak la. memang hilang stress exam beb. haha.

okey dah lari tajuk ni.

macam ni. dalam cerita ni, ada la diorang pegi tempat2 best, countryside. pastu ada bab2 makan, diorang kena masak macam2.

serius nampak sedap.

dan akhirnya, masa cuti2 kat rumah ni, makin melampau2 selera makan aku. time cuti ni, since kat rumah kan, boleh gak demand sotong, udang, ayam dan macam2 la mengikut selera.

dan perut pun makin membesar. haha.. camne nak kurus ni?

3 comments:

biela bell said...

bahaya nie..masalah perut buncit makin berleluasa..hahahaha..

Maya Liyana Yahya said...

hahahaha.tu la bahana korea ni.makanan bese je.tapi dorang yang wat nmpkkan makanan tu jadi sedap.haha

ciknadrahismail said...

hehe..akak skang giler ngk running man dari epi 1-70..dok ngk ni je cuti ni..
takut nak start ngk family outing..nanti x bergerak lak..=p