December 25, 2011

surprise, again

my dear cupcake ni suke sangat surprise2 ni. huhu.



khamis lepas, is the last day of class. nak menunggu khamis ni, bermacam dugaan la ada. dengan assignment yang berlambak2 untuk di-submit khamis tu dan  juga test meat science... seriously ntah apa aku jawab masa test tu.



dan lepas test tu, aku berpakat dengan maya dan kak dib nak gi makan2. my cupcake x dapat join sebab dia kata nak balik rumah kat besut. so aku dengan maya je la. sebab kak dib akan datang sendiri kat sana, since dia stay kat rumah sewa.



pastu maya bagitau, maya bawak kawan dia sorang. dan lepas aku amek kereta tu, 'kawan' dia ni duduk belakang. aku tak amek port sangat nak sembang2 dengan 'kawan' dia kat belakang ni, sebab drive kan. kelisa tu pun macam uzur je, so extra careful la kan.



then kitorang pun sampai la. at that moment, baru la aku sedar.... WAN NUR KAIYISAH BINTI WAN HARUJAN rupenye dekat belakang dari tadi. haha.



paling best, sepanjang nak keluar, dari moment aku amek kereta sampai la nak jumpe maya, aku msj kat dia, bagitau dia semua hal. dan dia boleh berlakon macam dah selamat ada kat rumah. lagi best, aku pegi cerita kat maya pasal dia. macam2 la. patut r maya gelak semacam kot.

merah sangat muke aku malam  tu. adeh.

anyway, thanks cupcake. i love u so much.

1 comment:

Maya Liyana Yahya said...

again.

SURPRISE BRO!
muahahahahahahhaahahahahahaha.

aku bab dengki2,dajal2 kan orang.memang no1.memang betul la orang yg diajak wat jahat.

muahahahahahahahaha.