September 20, 2011

ptptn

hidup zaman sekarang, duit bukan segalanya, tapi segala-galanya perlukan duit.

aku tengah dalam zon kesempitan wang gara-gara pptptn aku masih tak masuk. dan di awal-awal sem ni, semua nak kena bayar. dan masa ni jugak la spek aku nak pecah pun. adeh sabar je la.

*dah nak hujung september, so contest dah tak lama dah. koarng doa la hujung september ni ptptn aku dah masuk. kalau tak, pemenang bertuah tu nanti lambat la dapat topap. rayban korang tu ada je ni. huhu.

good luck korang.

5 comments:

Adylia Qarissa said...

hidup untuk duit..duit untuk hidup

Jiwa Kamikaze said...

hahahahaha,..i hate ptptn but i need it!

fizah said...

duit oh duit..da rasa bahang keseksaannya....:(

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ptpentipu... hehe.. seb bek aku dulu under mara :)

ctk said...

lorh ..lmbt masuk ka? ct nti nk masuk sem baru, arap2 cept ckit la dy masOK...da kOring neh...

perghhh, spek lak pecah? dugaan2..sabor jer lah~