September 5, 2011

lagu untuk merdeka

lagu untuk sambutan merdeka yang jadi kesukaan aku setiap tahun.





ramai yang ingat lagu ni lagu baru. sedangkan lagu ni dari zaman2 skinhead, zaman ACAB dulu ni. lirik dia pada aku ada unsur patriotik. best.

tak lama lagi korang akan dengar hazama nyanyi lagu ni. arrangement AG dari band Hujan tu buat. so aku rasa akan hits, sebab project tribute to p ramlee, indiepretasi yang dulu pun, dia dah buat dengan jayanya.

 *sikit pasal Giveaway aku. tolong tengok balik sama ada korang ikut syarat atau tak. yang tak ikut syarat, sekiranya korang antara yang bertuah tu, tup2 aku check ada yang korang tak buat, so korang tak bertuah la sebab aku akan kasi hadiah tu kat orang lain. okey?

selamat kembali bekerja dan selamat puasa enam. aku balik universiti nanti baru puasa enam kot. haha.

No comments: