April 13, 2011

letih

pertama sekali, syukur kerana kami dah pun selesai dengan sesi practical kami selama 7 sesi pada semester ini. selain ilmu dan pengalaman, dapat juga merapatkan ukhwah, bersantai-santai dengan kawan-kawan kan?

banyak travel pada semester ini menyebabkan saya rasa masa berlalu dengan cepat. terlalu cepat. semester ini juga saya banyak belajar tentang amanah dan tanggungjawab. memegang jawatan penting dalam PRS dan persatuan mahasiswa pada semester yang banyak travel kali ini sedikit sebanyak mencabar saya dengan pengurusan masa. mana tidaknya, saya akui, semester ini saya kurang bersama PRS disebabkan program yang diadakan clash dengan program practical kami di PLV Cermin Kiri, Jerangau. saya pasti exco-exco baru PRS masih belum kenal dengan saya sepenuhnya dan saya juga begitu.

menjadi presiden persatuan mahasiswa fakulti juga memberikan saya pengalaman baru. saya belajar menguruskan sesebuah organisasi. belajar deal dengan orang atasan dan belajar mengenai manusia sekeliling.. haha. banyak lagi perlu belajar.

No comments: