January 10, 2010

saya single..

masih ingat lagi cerita mengenai Anna?

rupanya ada yang cemburu pada Anna.
haha

entah Anna baca atau tidak blog ni.


ya, Anna wujud, dan aku dah hilang nombor telefonnya.
dah lama dah.
jadi aku tak dapat bagitau dia, ada yang cemburu pada dia.
orang kata dia istimewa sangat bagi aku, sampai aku buat entri khas untuk dia.

kamu salah ok?


kalau mahu buat entri istimewa, aku buat entri khas pasal mama dan abah.
bukan pasal awek.

aku jumpa Anna lepas pulang dari belajar lesen kereta.
lepas pulang ceramah undang-undang (bulan 5 atau 6 lepas agaknya)
dekat stesen bas.

dia tunggu bas nak ke KL.
dia sorang2.

*cerita sama dalam entri sebelum ni.
malas mau ulang.

kenal dia belum cukup dalam, dan kamu kata aku suka dia?
kamu kata dia awek aku?

salah lagi. cuba lagi.


dan pada semua, termasuk mama dan abah..
k single lagi..

haha..
*mama dan abah mesti gelak

sebab tu dah lama abah tak dapat mesej ni
"abah, tolong topap celcom rm5"
kan? kan?

topap pun mintak abah, ada hati mau kapel?



dan aku tau apa korang fikir,

"tajuk entri ni pelik/over etc kan?

3 comments:

farraain said...

hahaa..klaka la kamu..=)

mr kay said...

haha.kelaka kan?

maybe sebab penat..saya jadi merepek je kali nih. haha

farraain said...

xpe..merepek p0n bestt ape..ilangkan tension..hahaa..=)