January 19, 2010

lelaki baik dan perempuan ganas

cerita benar.. mengenai kaawan aku..

si gadis ni luarannya sangat ganas, otai, rock, selamber, dan apa2 word yang berkenaan la..
dan si lelaki ini baik, bijak, ok pada paras rupa...haha...

dua-dua kawan aku...

dan sejak akhir2 ni, ada sesuatu yang lain pada si gadis..

maksud aku, sesuatu yang lain, macam perasaan si gadis pada si lelaki.

dia suka menyebok bila aku berborak pasal si lelaki.
dia suka mencelah bila kami sebut pasal si lelaki.
dia siap back-up lakgi si lelaki kalau aku or sapa2 kutuk si lelaki.
dan dia suka curi-curi pandang si lelaki dalam kelas.

haha..

bagi aku, terus terang la si perempuan suka kat si lelaki ni kan?

bila tanya, x habis2 deny..
si lelaki tau dan sedar,
tapi malas mau layan..

haha..
sorry kalau bagi korang entri ni x menarik..
tapi ni blog aku kan?
huk huk ;p


classmate aku konpem tau siapa aku maksudkan kan?

4 comments:

Unknown said...

rasanya macam tak tahu siapa :D

mr kay said...

tak tahu?
nak tahu ke?

Bro Framestone said...

alamak... bro xtau huhu

ops lupe kaita xpernah sekelas

BroFramestone Blog

mr kay said...

haha..framestone

actually xtau sape classmate yang rajin bace blog ni..

semua suka menyamar..haaha