June 13, 2009

primary school classmate..found you guys finally!!

ini view sungai perak dari pasir salak..huhu



seperti dijanjikan sebelum ni..
pukul 9 pagi kumpul kat perpustakaan awam kg gajah..
aku semangat giler..paling awal sampai..
dan malang bagi saya..library tutup!!
aku tunggu depan pasaraya halida..
then mucul apis..
then fadila datang kat blakang kitorang..
mariam lak jalan kaki..
tau2 dia dah kat dalam pasaraya halida tuh
..
and then wan pon ade..bagos bagos!!

kami ke kedai makan.
apis x breakfast lagi..
aku just minum je..
then bincang la..
sambil usik mengusik..
bergelak ketawa..
tanya kabar..

"study mane??"
"buat apa skrg?"
"cuti brape lame?"
"result ok?"

antara soalan kerap ditanya..

and..aku perasana wan agak senyap..
dia x sambung study..
dia kerja.
well wan,doesn't mean ko x sambung belajar, kau x berjaya..
trust me..ko boleh..
rezeki Tuhan kat mane2..
cukup untuk makhluk kat bumi nie..

semua dah bincang about reunion..
then kami gerak ke rumah ain..
and guess what..
she is KMPK student!!!

cam hampeh..apesal la aku x penah perasan dia..
then dengan selamber dia cakap..dia perasan aku jeh..
adeh..kecik hati tol..apesal la ko x tegur je aku..
dah abes matrik baru nak gtau..
ape rr ko..
*amir, kalo ko bace nie..ko kenal ke beliau? nur ain binti mohd jamil.. F1 di sem 2..same ko kan?

then kami jalan lagi..
ke rumah syidah..

well aku dah agak lupa pasal dia..
tapi rupanya dia keje kat kedai topap..
and aku salu jumpa gak..duish!!
same gak..kenal tapi x tegur aku..
aku ni x perasan ko..x kenal dah..
rupe dah lain..
haha

then break for semayang jumaat..

aku x balik umah..terus semayang situ jeh..
then fadila and the girls prepare lunch..haha
walaupon aku tau yg mak fadila je yg masak..
hahaha..

pastu sambung jalan,
mau heboh kan pasal reunion..
syukur semua ok dan excited..

korang best!!

aku enjoy sangat2 today..
walaupon terlepas photography contest today..
i guess ini sangat berbaloi..
biler lagi nak dengar angah ngan black asyik bertekak..
bila lagi aku nak usik2 fadila..
kalau bukan masa ini..
saya janji xkan lupa korang..huhu



haha..teringat kenangan di skola rendah sebentar..


3 comments:

Syafiq Afifi said...

superb bestest

KIBA kline said...

jgn lah lupa kan aku.
hahaha

Amir Bin Shahril said...

amir tu aku ek.???

erm..
ain ..
ain..

heeh
sori la pong
tak kenal