June 3, 2009

pemberian abah..

kadang2 kita rasa ibu bapa tak paham kita.
kadang2 rasa macam kita langsung tak dipedulikan.
tapi diorang sayang kita sebenarnya.
walaupon bukan dengan kata-kata.
kita je yang kadang2 x paham diorang.

dah berapa lama aku push diorang.
mintak macam-macam.
dah la berabes duit kenduri tunang abang aku.
aku lak mintak macam2.
x patut kan?

perkara yang jari awal tahun ni yang dijanjikan pada aku,
akhirnya ditunaikan hari ini.
aku daftar lesen petang tadi.
lesen kete moto.
x sabar rasanya.

lepas itu ke teluk intan.
abah belikan aku kamera baru.
bukan la canggih mana.
tapi aku suka.
itu yang penting.
thanks ABAH!!
k janji jaga kamera tu elok2.huhu =0

4 comments:

Abdul.Fatah.Firdaus said...

lesen + kamera = merayap

apa kamera?

mr kay said...

kamera olympus saja..huhu

mr kay said...
This comment has been removed by the author.
Abdul.Fatah.Firdaus said...

olympus sama macam aku ke?
haha. kenangan sungguh.