October 25, 2011

abang kawen

hujung minggu ni abang sulung aku, satu-satunya abang aku akan kawin. jemput2 la datang untuk bloggers2 yang dekat2 area Kg Gajah tu.

dia kawin dengan pilihan hati dia, kenal masa belajar kat poli ungku omar. alhamdulillah, sampai jugak ke pelamin. dan akhirnya, dapat jugak aku kakak. (kakak xde, kak ipar pun jadi, haha)

insyaAllah, ada kesempatan, nanti aku share gambar.

dan pada masa yang sama, ujian bermacam2 menanti aku lepas abg aku kawen tu. 2 test, 2 report diagnostic molecule, 2 report meat science, assignment biostat lagi. pergh..mencabar kot.

takpelah. ada abang sorang je pun. family's first.

*ni k balik ni, sponsor la tiket bas ye? hehe

1 comment:

Sya Syazana said...

selamat pengantin baru!! :) hee~