August 26, 2010

masih lagi pasal lagu aizat

test semalam tak perlu tanya macam mana. susah.

aku masih berminat nak cerita pasal lagu aizat. lagu sungai lui yang aku rasa ada jiwanya, memang aku tertarik. ada jiwa, yang aku tak tau nak ungkap best macam mana. cuba tengok bait-bait lirik dia. ada mesej kat situ.

sebelum ni, aku tak tau ang sungai lui tu adalah nama tempat. kata aizat, ada 3 sungai lui kat malaysia.lagi dia cakap,

Sg.Lui adalah tempt yg cntik, nyaman dgn suasana perkmpongan walaupun dekat dgn Kota KL yg sibuk.All of us ada a place like Sg.Lui yg kita shd not forget. Makna tersirat...jaga nilai2 baik didalam diri kita no matter where or who we are today..:))


memang betul apa yang dia cakap kan?

2 comments:

Miss Q said...

eh, lagu menda nih? - x tahu sgt lagu aizat.

tp suka kat budak AF yg rambut kerinting tu ek? hafis ek nama dia. lagu dia best

yg lagu papan silang kata tu sape pulak yg nyanyi? aizat ek?

mr kay said...

hafiz AF7. dia pun boleh tahan.

aizat ni dari AF5. lagu susun silang kata, lagu aizat jugak.