January 21, 2017

Jdt Vs Kedah

tak tengok whole game. tapi sebabkan blog lama tak update, dan tak ada idea nak tulis apa, so aku jadikan game semalam sebab modal menulis.

1. Setup, promo, template liga super tahun ni oleh media prima ada improvement, walaupun ada yang kata tiru EPL punya yang tahun lama2 dulu.
2. Game menarik. balance. tapi banyak sondol menyodol. haha
3. Commentator. Yang ni tak improve lagi. Time kedah sepak gol penalti yang terakhir dan masuk, dah menang pun, nada commentator ni sama je. macam belum start penalti. Kalau la aku pergi dapur, pastu gol, aku tak dapat detect langsung yang dah gol ataupun dah habis dah game. kalau EPL atau liga lain, tak pun zaman astro arena, time mana2 team gol, mesti commentator akan excited, paling tidak pun lantang sikit la suara tu. aku yang kalau time tu ada kat dapur pun akan berlari balik ke ruang tamu nak tengok replay.
4. Tak ada kelibat tmj masa bagi hadiah. ini pada aku tak sporting la. aku harapkan tmj ada atas stage bagi hadiah, show respect pada team pelawat yang menang. 
5. harap jangan Johor Southern Tigers keluar statement merepek2. 

jangan kecam. aku main bedal je tulis ni. haha. harap tahun ni ada luck untuk Perak The Bos Gaurus. 

1 comment:

Anonymous said...

http://www.mydownloadtube.tv/