October 26, 2012

transition

hari makin hari, makin kurang masa aku dengan blog ni. kesian gak.

banyak kali aku bukak url blogger.com, then sign-in, pastu click new post. pastu selalunya terbiarkan kosong. ataupun tulis panjang2, lepas tu padam balik.

yeah. this is it. dulu pernah aku bayangkan benda ni. aku dulu bayangkan bila dah kerja, ada komitmen, so untuk update blog ni memang amat2 la jarang. nahh, ni blom pun kerja, dah terasa busy bagai.

still, aku rasa macam tak ready lagi nak melangkah ke alam kerja. sekarang dah nak masuk bulan 11, so dalam 6 bulan lagi, habislah tempoh 4 tahun belajar. kena kerja. memang kalau ikutkan hati, dah malas dah nak keluar masuk lecture, assignment bagai ni, tapi in the same time aku rasa belum ready.

teringat kata2 sorang dr, pengurus kat TERSAT dulu. 1st place attachment. "lesen paling besar untuk buat silap adalah ketika menjadi pelajar".

indeed. dah kerja nanti bila buat salah, tanggung la. haha.

anyway, selamat hari raya aidil adha. selamat makan daging.

No comments: