November 20, 2010

nak jugak update blog

aku rasa aku perlu jugak update blog ni, walaupun sekarang ni exam mood. huhu.

pertamanya, syukur sebab BE yang ada hinggap dekat blog ni dah bertambah. dulu satu, sekarang ada tiga. jadi, syukur la weyh. dulu asyik merungut je tak dapat2 kan? haha.

keduanya, sekarang dalam bilik, aku sorang je. roomate aku dah balik. dia tak ada final exam, sebab dia dah practical jadi cikgu. dia dah balik, jadi aku sorang2 la kat bilik. memang aku rasa bagus juga sorang2 dalam bilik, sebab lebih selesa dan lebih tenang untuk aku study. aku memang betul punya berkurung la dalam bilik untuk study, dan kadang2 bila time rehat macam ni, aku berfesbuk juga la dan berblog ni.

aku takut gila weyh. nak final exam ni. adeh. k la itu je nak cerita. yang lain2 tu nanti la aku cerita erk.

doakan aku weyh. (T-T*)

No comments: