November 13, 2010

cinta overdose

aku pun tak tau kenapa aku pilih gambar ni.

tak ada awek. betul. percayalah.

tapi, aku rasa jiwang je sekarang. iye, sekarang.

mungkin sebab sebelum aku tulis entri ni, aku bergayut sakan dengan sorang awek ipoh yang aku kenal cuma di ruang maya ni. bukan takat itu saja, ada seorang lagi awek kl rajin telefon aku, cerita masalah bf dia, dan masalah kawan2 dia suka tikam belakang. tak tertinggal, dia selalu mengadu yang bibik dia buat hal. mentang-mentang parent dia tak ada sebab buat haji. cehh.

bergayut dengan awek, sembang-sembang biasa. tak ada masalah.

tapi masalahnya, kenapa bila habis kredit masa call diorang, aku sanggup bukak online banking, semata-mata untuk topap? dulu, masa aku dengan ex aku je aku sanggup topap guna online banking. ini dah jadi balik. adei.

betul. rasa jiwang je sekarang gelak-gelak dengan awek cantik. bahaya betul. haish.

kali ini, aku tak nak kata yang perempuan itu ahli sihir. ah, apa aku merepek entah.

ada orang cakap, boleh bercinta, cuma jangan overdose. kalau panadol overdose, berbuih mulut. gula overdose, diabetis. telur overdose, kolesterol.

apa jadi kalau cinta pun overdose?

1 comment:

Hanis Azla said...

klu cinta overdose.. top up byk pun x jd hal.. ha..ha.. Salam kenal..