April 29, 2010

ayat selepas keluar exam hall

respon kengkawan saya selepas selesai setiap paper final exam

FIQH-ISLAMI

"aku buat je, ada gak yang kantoi, luper la istilah dia, adoi, rugi-rugi"

EKONOMI PERTANIAN

"pergh giler susah, rasa macam tak belajar ekonomi pun sem ni, blank, teruk,teruk"

ENGLISH

"format sama macam last year, nasib baik la, aku x study pon, tapi boleh buat la"

KIMIA ORGANIK ANALISIS

"rasa macam x percaya je prof bagi soalan macam ni. alhamdulillah, boleh buat."

HUBUNGAN ETNIK

"aku main tanda je jawapan tu, haha"

er, respon aku pulak untuk semua paper : ~la la la la~ senyap je


sekarang tinggal dua paper lagi, tapi bagi aku, inilah killer paper, BIOCHEMISTRY dan AKAUN. aku cuba sedaya upaya untuk tidak jatuh teruk sampai tergolek walaupun base on carry mark, aku tak akan dapat capai ke kemuncak. (ayat sedih, isk isk)


nak pegi study..huhu bye..

2 comments:

OnLy You said...

chaiyok2 !! smoga berjaya dunia dan akhirat.. ^^

mr kay said...

tq, love you!! haha
(jangan salah intepretasi)