May 30, 2015

kills time

sejak 2 minggu ni, susah nak tidur malam. sleeping disorder. insomnia. aduh.

letih travel jauh2, tapi mata tak mau pejam.
minum susu panas, tak jadi jugak.

nak tulis blog, tak tau nak tulis apa.

tapi satu la.
kalau ada readers kat sini work as a boss, or ada lead a group or workers,
be good and be reasonable to them/her/him.
and understand what their/his/her workstuff and when necessary, protect them/her/him.

at least itu la yang aku mahu.
dan itu yang aku harap aku buat
kalau Tuhan bagi rezeki aku duduk atas.
sebab aku dah rasa.
dan tak nak bagi orang rasa apa aku rasa.

okay. tutup laptop.
cubaan tidur untuk kesekian kalinya.

kalau taknak pejam jugak,
laptop ni aku bukak balik main PES sampai pagi.
sekian.


2 comments:

NARDtheNERD said...

xleh tido ke? meh wassap kite meh. ekekeke.

mr kay said...

@NARD: jadi burung hantu tak tidur malam.