July 29, 2011

mengarut sebab mengantuk

baru pukul 11.43 malam. mata dah mengantuk. sangat mengantuk. dan aku gagahkan juga untuk capai objektif aku hari ini.

yang dah tercapai siang tadi:

-cash out duit onbux.
-bukak akaun maybank and cimb.
-call ladang tembikai untuk confirm kerja.

dan yang belum tercapai: tulis satu entri dekat blog.

awalnya pagi tadi nak tulis pasal bola. tapi lupekan je la. berlambak blogger lain dah tulis, dan hampir semua kot tengok dah bola tu semalam. so, watpe nak tulis lagi. haha.

dan sampai sekarang, aku blurr nak tulis pasal apa. ini cuma mengarut je. haha.

SAYA SAYaNG WAN NUR KAIYISAH!


sebelum tidur, layan hujan versi jazz. best. aku suka sangat versi ni.


2 comments:

rayne rawt rawt said...

series baju tu ada stok lagi ? macam mana tu ?

mr kay said...

ada, saiz M dengan L.
email aku amadkhir@gmail.com