May 11, 2011

Giveaway Gelimat Gegurl Gosh

hari pertama saya di rumah, dan tak tau nak cerita pasal apa, jadi saya blogwalking, jumpa satu bloger ni buat giveaway..





haa, ini dia tuan punye blog. comel tak? baik cakap comel, sebab saya nak menang ni. haha.

so tajuk dia adalah Giveaway Gelimat Gegurl Gosh. tajuk dia punye la dasyat, gelimat bagai..haha. tapi sebab dia comel, saya join je la walaupun tak faham apa itu gelimat.

nak barang free, so ada la perkara yang kita kena buat. iaitu:

1. tak wajib follow pun. sebab saya pun tak follow, buat masa ni la. haha

2. describe pasal giveaway ni dan describe pasal blog beliau.

- pasal giveaway ni, nama dia pun dah menarik minat saya walaupun saya tak paham. haha. saya join sebab of course nak barang free. haha. saje je cuba nasib dan secara tak langsung, saya ada sesuatu nak tulis kat blog ni. haha

- mengenai blog beliau ni, header dia memang berjaya menarik perhatian. layout simple, xde widget berat2, xde music which is saya suka. sebab saya bila ber-blogging atau online, saya akan pasang playlist saya. so kalau banyak sangat lagu, jadi serabut. jadi blog beliau tak serabut. dan beliau sangat comel. awek comel amek chemical engineering, wau. haha.

3. title kena seperti yang saya buat di atas.

4. tag tiga orang. jadi saya berkenan untuk pilih cik munirah, cik faizdzrin dan cik mia liana. join tau.

5. gambar beliau kat atas tu pun jangan lupe selitkan okey?

6. yang ni paling mahal sekali. haha. Lengkapkan slogan ... " Merujuk kamus dewan edisi 2018 , aku rasa maksud GELIMAT tu ialah ..... 

"sama maksudnya dengan 'gelenyai' (perkataan orang terengganu yang saya baru belajar) iaitu gedik yang berlebih-lebihan. orang ganu kite kate, gelenyai gelebek nyeng. haha.  (saya pun baru belajar, dan saya bukan orang terengganu.huhu)

7. dah selesai semua di atas, kita boleh la pilih hadiah yang kita berkenan. pilih la nak kod apa,


GGGG 01


GGGG 02


GGGG 03


GGGG 04
 
lepas tu letak link entry korang ni dekat belog beliau, di sini, beserta 2 kod hadiah pilihan korang. nak tau lebih lanjut, baca je blog beliau, di sini.

4 comments:

Mia Liana said...

wahhh... terima kasih tag mia... buat masa sekarang mia bz dengan kempen :)

terima kasih sudi vote mia

Farah Dafri said...

Hye! Thnks fr joining ye :) nnti tunggu result k? thnks again! :D

orang panggil aku mun. said...

okey khir oi.esok den buat :)

insyaAllah ;D

moga2 kite berdua dapat.hihi

mr kay said...

bagus mun..

ko bila nak balik mesia ni?