May 6, 2011

birthday wish dahulu dan sekarang

er, bukan hari jadi saya hari ini. huhu



kalau dulu, cara saya mengingati birthday seseorang adalah dengan memenuhkan reminder di telefon bimbit. saya akan set alarm clock pada pukul 12 tengah malam pada birthday seseorang itu, kemudian terus send sms ucapan selamat hari jadi. kononnya boleh jadi antara yang awal. haha.


sekarang, tidak lagi.



wish birthday hanya di facebook. kalau saya tak online facebook seharian, maka saya tak wish birthday sesiapa pada hari berkenaan. kalau birthday boy/girl adalah kenalan rapat, wish dia macam2 la. kalau saya tak berapa kenal, cukup sekadar "HB bro/sis".

dan untuk birthday kalian yang saya ingat, saya akan terus sms je. huhu.



notakaki: lihat saja perubahan gaya hidup dengan adanya facebook. haha

1 comment:

Harfiz said...

Yup...setuju sesangat!..tengok tepi jer tahu birthday sapa....hahaha