December 5, 2010

sendiri

adakalanya, sendiri itu bukannya sesuatu yang tidak baik. sebabnya, ada beberapa kemungkinan. satu, mungkin dengan bersendiri itu buat kita terfikir tentang diri sendiri dan orang di sekeliling kita. boleh bermuhasabah diri. boleh betul matlamat kita sendiri.

aku sendiri sekarang sendiri. musim exam dah habis, tapi dalam entri sebelum ni, aku dah cerita tentang program yang memaksa aku supaya stay untuk beberapa hari lagi. malah, rock the world kali ini pun aku akan terlepas gara-gara latihan sangkut animal science. cilaka! okey, pasal bersendiri tadi. bagi aku, bila duduk sendiri, senang berfikir. dan tiba2, teringat dengan matlamat asal aku masuk UDM/UniSZA ni. ada beberapa target masih belum tercapai. dan alhamdulillah, ada satu dua target dah tercapai. dan ada juga yang masih in progress, dan yang tak ada progress langsung pun ada jugak. adeh..

owh, aku kata beberapa kemungkinan erk? yang lain cari sendiri la. nak bagi arnab2 makan ni. bye!

No comments: