December 18, 2010

tetiba suka dekat bebudak idola kecil ni

satu perkara yang aku terkesan lepas balik dari kemaman; minat tengok Idola Kecil 3 di tv9.

malam sabtu lepas, ketika aku bersama keluarga angkat, hujan turun lebat menyebabkan kami tak pergi ke padang awam kijal untuk tengok persembahan kebudayaan. jadi, kami duduk di rumah, tengok idola kecil.

malam itu, konsert ke 5, nyanyi lagu2 siti nurhaliza. aku suka siti. sapa cakap aku tak suka. tapi several songs la. dan lagu2 yang budak2 tu nyanyi semuanya dalam list lagu siti yang aku suka. dan dua di bawah ni, aku suka. haha. nasib baik budak lagi. haha



Angel. tone suara dia memang sedap. kena dengan lagu ni. aku suka dia based on lagu ni je. konsert2 sebelum ni, lantak la. haha.




yang ni, farra. syawal, adik angkat aku, kata tak best. tapi aku suka suara dia. husky kan suara dia? aku suka vocal macam ni. kalau aku ada band, aku suruh dia jadi vokalis aku. haha itupun kalau dia ni sedap nyanyi lagu2 rock la.

yang lelali sorang tu pun mantap. aku suka stail dia. budak2 lagi dah masuk industri ni. ada pros and cons. tak payah la kita nilai. biar diorang sendiri nilai dan rasa. huhu.

hari ni(since dah sabtu dah pun), insyaAllah aku nak tengok lagi idola kecil ni. haha, tapi, ada match bola kot. malaysia vs vietnam. haha. takpe, kita kan zaman high tech. youtube ada. huhu. idola kecil, layan sorang2 dekat youtube la..hehe

2 comments:

azi nur said...

adik suke benooo....huhu layann sume nk tgk majalah 3 nak tgk pilih kasih..seb bek umah tv ade 3 lau x...berobut2...huhu mcm2

mr kay said...

haha..nasib baik la..