August 28, 2010

gig di UNISZA?

pagi kali ini, aku menang lawan nafsu sendiri. sehari dua yang lepas, aku kalah teruk dengan nafsu tidur sendiri, akibat dari pola tidur yang tak menentu. letih dan penat semacam. penat yang susah mau dihilangkan dengan tidur sekadar satu dua jam.

dugaan puasa ^_^

*

aku mimpi tadi. suasana sekitar rasanya seperti di KUSZA. familiar. suasana agak crowed dengan ramai muda-mudi memenuhi ruang pentas. ya. pentas. aku berada dalam satu perfomasi di KUSZA! paling menarik, aku merupakan event manager yang buat event ini. haha. dan bonus dalam mimpi aku, aku berjaya tarik Mohd Jayzuan, Ana Rafalli, Fynn Jamal dan The Times ke event "khayalan" ni. dan di hujung mimpi tu, aku sendiri ada slot baca puisi sendiri. aku ingat dan kenal betul puisi dalam mimpi tu. tulisan aku, yang memang dah wujud pun sekarang.


ayat terakhir aku ucapkan kepada crowd lepas habis slot aku, "thanks sebab sokong aku dan bantu aku realisasikan apa yang dah lama aku nak buat kat sini, dan kalau ada masa, ada acara lain lagi untuk korang semua."

okey itu semua mimpi. realitinya, itu agak susah berlaku. dan realitinya sekarang, aku cuma pelajar normal yang tak habis2 bergelumang dengan buku tebal dan nota kuliah, bukan siapa-siapa.

saya sudah ada dalam mood raya. kamu?

No comments: