July 1, 2010

kepada pengunjung blog saya

ok. ada yang dah bertanya, kenapa tak kunjung blog dia. kurang aktiviti blogwalking.

3 hari ni, agak busy. ke sana ke mari. kurang waktu online. mak cik aku masuk hospital. aku tolong jaga dia, uruskan apa yang patut. Alhamdulillah, dah selamat operation mata. mata makcik aku ada selaput apa ntah, kena operation untuk buang selaput tu.

itu lebih penting dari online kan?

lambat atau cepat, kunjungan korang aku balas jugak okey? cuma take note pada tuan blog yang berat ( maksud aku bukan berat badan), kalau blog korang sangat2 lembab dan slow, aku klik nuff (kalau ada) dan aku tak tunggu nak pekik kat shoutbox korang. boleh?

3 comments:

Cik Bucken said...

aku juge ade prob cmtu..blog berat wat aku sedikit malas nk tggu loading cam doblas ari lamenye..-_-"

mr kay said...

kalau orang cakap kita ni tak penyabar, apa respond ko?

Noor Fatin said...

kalau blog berat, aku view 2,3x dan berlalu tanpa meninggalkan sebarang jejak di shoutbox~ heee