July 3, 2010

kak fynn dan keynote

 

kalau tengok facebook aku, aku iye-iye benar promote-kan kak fynn. ramai juga yang mula bukak mata. kebanyakan respond, positif. aku saje mau kongsi lagu yang best dari orang yang talented.

aku bukan kenal sangat kak fynn ni. tapi aku follow blog dia. pernah tengok dia perform dua kali. aku ada peluang nak tegur dia, tapi takut. sebab dalam formspring, macam garang je.haha, gurau je.


sekarang kak fynn di keynote, astro ria.

rasa mau undi?

Taip
KN (jarak) FYNN
atau
KN (3/5/10) (jarak) FYNN
(untuk 3/5/10 undian)
hantar ke
32999
undian korang amat2 dihargai.
sekian.
terima kasih.
:)

5 comments:

N said...

i minat karya dia ;)

mr kay said...

huhu, me too!!

Fynn Jamal said...

garang buat2. ngeheheeh

mr kay said...

adeh..ter-kantoi pulakk dah..haha

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus