June 20, 2010

karate kid 1984 dan karate kid 2010

okey, dari semalam aku kurang ada di blog. penat. sebab semalam penat di lombong. hari ini pergi jalan2 di ipoh. tengok wayang. cerita karate kid.

masa kecik-kecik, aku ada tengok cerita karate kid jugak. so antara sebab aku tertarik nak tengok citer ni, sebab nak tengok macam mana olahan versi baru karate kid ni.



Karate kid (1984)                                                          Karate kid (2010)


yang penting, seronok. jalan cerita versi baru lebih banyak humor, selamber je. paling terbaik, ending cerita pada final competition. sama dengan versi asal. kaki patah. sabotaj. kungfu ular. sama. lebih kurang. haha.

paling best, kali ini hampir separuh jalan cerita diiringi dengan tangisan budak kecik kat panggung tadi. walaupun budak kecik, tak tau apa, tapi jadi kurang sabar jugak la. huhu. kecian mak dia, terpaksa bawak keluar budak tu sebab jaga hati orang lain. mesti kena sekeh budak tu kat umah. sape tau kan?

aku mau mandi. setelkan yang patut. tengok bola. then aku terjah balik blog korang. okey?

3 comments:

Sharinginfoz said...

ramai gak org layan citer ni....

Segmen Kenali Blogger

mr kay said...

yup. agak menarik. huhu.

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry