June 22, 2010

2nd match

dalam list pasukan kegemaran aku, England memang perlukan luck untuk lepas ke pusingan seterusnya. aku tak tau apa masalahnya. pressure kot. sebab team England under Capello ni masa qualifier, paling bersinar, sekarang bermasalah pulak. haih~

satu soalan. kenapa joe cole tak main? maybe dia boleh produce sesuatu ke..

Portugal aku rasa dah boleh dikatakan selamat untuk 2nd place tuh, tapi sape tau? kot2 boleh kalahkan brazil ke. haha. Netherland pun dah layak la ke 2nd round, tapi lom dapat tengok robben main. anyway, elia patut main dari awal. dia lincah gak.

Germany, ada can lagi. kena menang dengan ghana.

Spain, aku rasa aku tak minat kot. haha. sebab semalam tengok match, aku rasa aku nak tengok spain kalah sebnarnye. haha. tak tau la. tapi besst gak la spain main. cuma torres je x gol2. peluang banyak kot. huhu.

1 comment:

deterjen laundry said...

usaha laundry , bisnis laundry , deterjen laundry , waralaba laundry , franchise laundry , softener laundry , pewangi laundry