December 27, 2009

semester 2

disebabkan ruangan chat aku xdapat view kat kolej aku, aku tuka yang baru...

so kawan2 leh tinggal link kat situ..


nuffnangers, saya dah balik ke kolej, tapi teruskan usaha! jejak akan dibalas..tq..



* * * *


bangun pagi walaupun tidur 2 jam
pergi kelas
sebelum tu sarapan
walaupon tau kelas dah mula
lantak la
nanti sakit perut, susah

pendek citer
aku mencari mood belajar
really need it
biochem agak cabar logik akal juga
baru satu kelas
haha
ilmu kimia dah berhabuk simpan dalam otak
balik ni aku azam mau "refresh"
macam kamu yang suka refresh page aku bila nuffnang tido..
haha

masih mengantuk.
selamat tido.
bye..
;0 zz

2 comments:

Unknown said...

semester baru.azam baru. :D

mr kay said...

azam baru?
belum fikir lagi..
bnyk sangat mau dibuat..
haha